Fossil to autentyczność i kreatywność

Fossil, producent uznanych w modowej branży innowacyjnych zegarków, z nieukrywaną dumą prezentuje najnowszą jesienną kampanię 2018, w której ponownie stawia na autentyczność i kreatywność. Nowy projekt z udziałem charyzmatycznych artystów: piosenkarki i autorki tekstów Izzy Bizu oraz aktorów - Mandy Moore i KJ Apa, ma inspirował każdego do odkrywania tego, co w jego codziennym życiu ważne, wyjątkowe, fascynujące.

Zespół Fossila to prawdziwi pasjonaci i przebojowi twórcy, którym firma bez obaw powierzyła projektowanie zarówno nowatorskich zegarków, jak i znanych na świecie ich opakowań - jedynych w swoim rodzaju, oryginalnych puszek. To oni z niebywałą kreatywnością nadają kształt wszystkiemu, co składa się na markę Fossil. A właśnie kreatywność i innowacyjność to wartości, które nieprzerwanie wyróżniają jej produkty i również dziś są inspiracją dla jesiennej kampanii. Modern Vintage - stałe trendy w kolekcji zegarków Fossil - pozostają w zgodzie z dewizą marki, czyli "Przeszłość inspiruje, a przyszłość motywuje", a dzięki udziałowi wspaniałej ekipy artystów w jesiennej kampanii, wartości, którym Fossil jest zawsze wierny, ponownie nabierają znaczenia.

"Decyzją o tym, kogo chcemy widzieć w bieżącej kampanii, wracamy do atrybutów, które składają się na nasze DNA. To - optymistyczna postawa, autentyczność i oczywiście duch kreatywności. W Fossil wierzymy, że to, co robisz, określa kim jesteś. Nasza jesienna kampania i artyści, których zaprosiliśmy do współpracy, wyznają wartości marki i są przykładem tego, że dobrze wykorzystany czas pomaga osiągnąć zarówno zawodowe, jak i osobiste szczęście. W tej kampanii eksponujemy optymizm, więc cieszy nas, że znaleźliśmy grupę pasjonatów, którzy każdego dnia kultywują te wartości" - powiedział Steve Evans, wiceprezes marki Fossil.

Marka Fossil od początku wiele uwagi poświęca badaniom znaczenia czasu w życiu człowieka, podkreślając, że sposób, w jaki świadomie go spędzamy, może pozytywnie wpłynął na wszystkie aspekty egzystencji. Artyści biorący udział w jesiennej kampanii Fossil mają wyjątkowy związek z czasem, wykorzystując go świadomie zarówno do nieustannego rozwijania swoich pasji, jak i spędzania go z bliskimi. Nowe twarze kampanii Fossil - brytyjska wokalistka, autorka tekstów Izzy Bizu, aktorzy - Mandy Moore i KJ Apa wyznaczają początek nowej, ekscytującej ery zarówno dla marki Fossil, jak i jej społeczności.

"Startujemy z najbardziej ekscytującą kampanią dla marki Fossil, którą wspierają autentyczne osobowości. Lecz nasze podejście do autentyzmu opiera się nie tylko na nich, ale także na naszych produktach. Chcemy nadal tworzyć tradycyjne zegarki, biżuterię, smartwatche z dotykowym wyświetlaczem i zegarki hybrydowe oraz wiele innych produktów, które reprezentują rosnący dorobek marki Fossil oraz niepowtarzalny indywidualny styl" - uważa Steve Evans.

Mandy Moore

Nominowana do nagrody Grammy® i Złotego Globu Mandy Moore, aktorka, piosenkarka i autorka tekstów, jest jedną z twarzy jesiennej kampanii Fossil. Niedawno rozpoczęła produkcję trzeciego sezonu, uznanego przez krytyków, serialu telewizyjnego NBC "Tacy jesteśmy." Ta rola przyniosła Moore nominację do Złotego Globu, a serial otrzymał nagrodę Screen Actors Guild Award i wiele nominacji do nagrody Emmy, nominację do TCA Award i nominację do Critics "Choice Award". Serial został również doceniony przez The Television Academy Honors. Mandy Moore wystąpiła w również w kultowych produkcjach, m.in. w "Szkole uczuć" i "Ocalonej", użyczyła głosu w animowanych przez Disneya powieściach "Roszpunka" i "Zaplątani" oraz zagrała w thrillerze dla młodzieży "Mroczne umysły." Wkrótce rozpocznie zdjęcia do filmu "Midway". Jako piosenkarka wydała wiele albumów cieszących się uznaniem krytyków. Ciepła i autentyczna Moore, zarówno na ekranie, jak i poza nim cieszy się ogromnym zaufaniem i serdecznością widzów, co z pewnością przekłada się na sympatię do marki Fossil.

KJ Apa

Kolejny ambasador jesiennej kampanii marki KJ Apa obecnie wciela się rolę Archiego Andrewsa, amerykańskiego młodzieńca próbującego wraz z grupą przyjaciół rozwiązać zagadkę morderstwa nastolatka w spokojnym miasteczku Riverdale. Apa, z pochodzenia Nowozelandczyk, ostatnio zagrał główną rolę w filmie 20th Century Fox "The Hate U Give" u boku Amandli Stenberg, Reginy Hall, Anthony'ego Mackiego, Common i Issy Rae. Wystąpił również w filmie "The Last Summer" z Maią Mitchell i Jacobem Latimore. Charyzma KJ Apy i jego zabawna osobowość szybko przysporzyła mu fanów na całym świecie. A sympatycy marki Fossil będą zachwyceni zaprojektowaną przez aktora nową tarczą zegarka w stylu areticam vintage.

Izzy Bizu

I wreszcie Izzy Bizu, nazywana pieszczotliwie duszą południowego Londynu, czerpie natchnienie z muzycznych inspiracji z dzieciństwa - piosenek Elli Fitzgerald i Jamesa Browna, a także współczesnych artystów, takich jak Adele. Rezultatem jej poszukiwań jest wielogatunkowe połączenie ducha jazzu i popu. Od debiutu w 2013 roku Izzy otrzymała mocną promocję w brytyjskich stacjach radiowych BBC oraz wsparcie artystów takich jak Coldplay i Sam Smith. W 2016 roku Izzy została również uhonorowana przez BBC Music tytułem Artysta Roku i szybko okazała się jedną z najbardziej ekscytujących i uznanych brytyjskich artystek. Klasyczny, a zarazem całkowicie nowy dźwięk autorstwa Izzy Bizu doskonale współgra z nowoczesnym stylem Fossil.

"W tym sezonie celebrujemy czas z autentycznymi i optymistycznymi osobowościami świata sztuki, które doceniają innowacyjność i inspirują nas do bycia aktywnym w różnych dziedzinach życia. Jesteśmy bardzo podekscytowani, że mamy tak kreatywne osoby w naszej najnowszej kampanii, ponieważ dodają energii naszej kolekcji. To obiecujący czas w branży zegarków, z tak wieloma nowymi markami i zaawansowanymi technologiami. Fossil od zawsze wyznaczał trendy w tej sferze dzięki najnowszym innowacjom, a jednocześnie skupiał się na emocjonalnym podejściu do dodatku, jakim jest zegarek"- powiedziała Adele Weber, wiceprezes marki Fossil.

W jesiennym sezonie marka Fossil wzbogaca swoje kolekcje nowymi wzorami ulubionych modeli zegarków, odświeżonymi materiałami, z jakich je wykonano i nieoczywistymi kompozycjami kolorów. Nowe barwy w odcieniu zielonkawym, szarobrązowym i oliwkowym wprowadzają jesienne kolory do najpopularniejszych modeli zegarków Fossil. Jesień to także czas, w którym marka prezentuje kolejną generację smartwatchy wyposażonych w nowe funkcje: czujnik tętna, GPS, płatności zbliżeniowe NFC czy zwiększoną wodoszczelność. Kolekcja Fossila gwarantuje, że w tym sezonie każdy znajdzie coś dla siebie.

Powiązane produkty