Casio G-Shock Classic GAX-100A-7AER

Kod : GAX-100A -7AER

Casio G-Shock Classic GAX-100A-7AER

750,00 zł
525,00 zł Zniżka 30%
Brutto

Musisz być zalogowany aby móc negocjować cenę produktu

Płeć
męski
Styl
sportowy
Odczyt
analogowo-cyfrowy
Pasek
tworzywo sztuczne
Mechanizm
kwarcowy
Koperta
tworzywo sztuczne
Szkło
mineralne
Wodoszczelność
200M
Okres gwarancji
3 lata
Termometr
Tak (-10°C / +60°C)
Alarm
Tak
Stoper
1/100 sek. - 1 000h
Timer
1/1 min. - 24h
Czas światowy
Tak
Podświetlenie
auto-LED
Datownik
kalendarz automatyczny

Superwytrzymały Casio G-Shock GAX-100A -7AER to model z zupełnie nowej odsłony z tej znanej na całym świecie kolekcji. Zegarek jak zwykle został wyposażony w system wstrząsoodporny oraz dodatkowo nie straszne mu działanie pól magnetycznych. Koperta o średnicy 51.2 mm oraz elastyczny pasek zostały wykonane z wysokiej jakości tworzywa w kolorze białym. Model należy do grupy G-Lide, która jest przeznaczona dla osób uprawiających sporty wodne w morzu lub oceanach. To co wyróżnia ten zegarek spośród innych to funkcje termometru, wskaźnika pływów morskich oraz faz księżyca. Funkcje te umożliwiają przewidzieć zachowanie otwartych wód i pomagają w ocenie warunków do zamierzanych czynności. Czytelny, analogowo-cyfrowy cyferblat otrzymał podświetlenie diodą LED. Oprócz wyżej wymienionych funkcji możemy wyróżnić także:

- czas światowy, który umożliwia odczyt godziny w największych miastach na świecie na podstawie stref czasowych;

- kalendarz automatyczny, który pamięta krótkie miesiące i lata przestępne;

- 5 alarmów dziennych (w tym jeden z funkcją drzemki), które mogą służyć jako budzik lub przypominacz;

- stoper oraz timer do mierzenia czasu podczas aktywności fizycznych.

 Wodoszczelność tego modelu wynosi 200m, co oznacza możliwość pływania i nurkowania bez obaw.

Wybierz lokalizację:

Casio G-Shock Classic GAX-100A-7AER Kod: GAX-100A -7AER

*- pola wymagane

1. Firma ZIBI udziela 2 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaruz umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów.
Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania.
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent.
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;
b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;
c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;
d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;
e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.
9. Gwarancja traci ważność z powodu:
a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;
b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;
c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

Akceptowalne formy płatności
  • płatność on-line,
  • płatność przelewem,
  • wysyłka za pobraniem.
Koszty wysyłki

Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!
Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.
Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).