CASIO G-Shock Limited GA-835A -1AER

Kod : GA-835A -1AER

CASIO G-Shock Limited GA-835A -1AER

750,00 zł
675,00 zł Zniżka 10%
Brutto

Musisz być zalogowany aby móc negocjować cenę produktu

Płeć
męski
Styl
sportowy
Odczyt
analogowo-cyfrowy
Pasek
tworzywo sztuczne
Mechanizm
kwarcowy
Koperta
tworzywo sztuczne
Szkło
mineralne
Wodoszczelność
200M
Okres gwarancji
3 lata
Alarm
5 alarmów dziennych
Stoper
1/100 sek. - 24h
Timer
1/1 min. - 1h
Czas światowy
Tak
Podświetlenie
Super-Illuminator
Datownik
automatyczny

Zegarek męski CASIO G-Shock Limited GA-835A -1AER charakteryzuje się unikalnym systemem wstrząsoodpornym, który został opracowany przez japońskiego producenta. Model CASIO G-Shock Limited GA-835A -1AER jest specjalnym zegarkiem wyprodukowanym w limitacji z okazji 35 lecia G-Shocka. Zegarek został wykonany z wysokiej jakości tworzywa, które zostało wykończone matowym czerwonym kolorem.Na cyferblacie znajdziemy cyfrowy wyświetlacz oraz analogowe wskazówki. Podświetlenie całej tarczy Super-Illuminator umożliwi odczytanie godziny nawet w największych ciemnościach. Oprócz tego w tym modelu znajdziemy takie funkcje jak czas światowy, 24 godzinny stoper (z pamięcią 120 okrążeń) oraz godzinny timer, 5 dziennych alarmów, automatyczny kalendarz i 24 godzinny tryb wyświetlania godziny oraz funkcję wyciszenia dźwięków. Funkcja ruchu wskazówki pozwala poprzez naciśnięcie przycisku odsunąć wskazówki i umożliwia dobre widzenie ekranów LCD. Klasa wodoszczelności WR 200m pozwala na swobodne pływanie oraz nurkowanie z akwalungiem. Koperta zegarka mierzy 48 mm szerokości oraz 15 mm grubości.

Wybierz lokalizację:

CASIO G-Shock Limited GA-835A -1AER Kod: GA-835A -1AER

*- pola wymagane

1. Firma ZIBI udziela 2 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaruz umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów.
Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania.
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent.
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;
b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;
c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;
d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;
e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.
9. Gwarancja traci ważność z powodu:
a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;
b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;
c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

Akceptowalne formy płatności
  • płatność on-line,
  • płatność przelewem,
  • wysyłka za pobraniem.
Koszty wysyłki

Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!
Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.
Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).