CASIO G-Shock G-STEEL LIMITED GST-B100TFB -1AER

Kod : GST-B100TFB -1AER

CASIO G-Shock G-STEEL LIMITED GST-B100TFB -1AER

3 900,00 zł
3 510,00 zł Zniżka 10%
Brutto

Musisz być zalogowany aby móc negocjować cenę produktu

Płeć
męski
Styl
sportowy
Odczyt
analogowy
Pasek
tworzywo sztuczne
Mechanizm
kwarcowy
Koperta
stal
Szkło
szafirowe
Wodoszczelność
200M
Bluetooth
Tak
Okres gwarancji
3 lata
Alarm
Tak
Stoper
Tak
Timer
Tak
Czas światowy
Tak
Podświetlenie
Tak
Tough solar
Tak
Datownik
Tak
Solar
Tak

Zegarek Casio G-Shock GST-B100TFB -1AER z limitowanej kolekcji został wyposażony w technologię G-Shock, która czyni ten model jednym z najtrwalszych czasomierzy na świecie. Działanie zegarka wspomaga system Tough Solar (zasilanie energią słoneczną), który daje niekończącą się energię. Koperta o średnicy 53,8 mm i grubości 14.1 mm została wykonana z wysokiej jakości stali szlachetnej wykończonej w złotym PVD. W modelu tym zastosowano szkło szafirowe z powłoką antyrefleksyją. Koperta została zawieszona na wytrzymałym i wygodnym pasku z tworzywa sztucznego. Dodatkowo zegarek posiada moduł Bluetooth V.4.0 o niskim zużyciu energii, który umożliwia połączenie zegarka z smartphonem co daje dostęp do wielu dodatkowych funkcji takich jak odnajdywanie zgubionego telefonu. Analogowy cyferblat w kolorze czarnym posiada podświetlenie Led oraz neobride (fluorescencyjne wskazówki). Zegarek posiada wiele funkcji między innymi: czas światowy, stoper oraz timer, 5 alarmów dziennych, oraz automatyczny kalendarz, możliwość wyciszenia dźwięków. Wodoszczelność 200m z zakręcaną koronką pozwala na swobodny kontakt wodą.

Wybierz lokalizację:

CASIO G-Shock G-STEEL LIMITED GST-B100TFB -1AER Kod: GST-B100TFB -1AER

*- pola wymagane

1. Firma ZIBI udziela 2 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaruz umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów.
Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania.
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent.
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;
b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;
c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;
d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;
e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.
9. Gwarancja traci ważność z powodu:
a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;
b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;
c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

Akceptowalne formy płatności
  • płatność on-line,
  • płatność przelewem,
  • wysyłka za pobraniem.
Koszty wysyłki

Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!
Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.
Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).