Dane sprzedawcy:

 

GRUPA ZIBI SA, z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Wirażowej 119,

wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego

Rejestru Gospodarczego pod numerem KRS: 0000718602,

numer NIP: 522-31-13-927, numer REGON: 369494855

     

Dane kontaktowe sprzedawcy:

tel. kom. 797 023 753 / 797 023 704 

(od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00, w sobotę w godz. 10.00-15.00)

Zapytania dotyczące dostępności towarów prosimy kierować pod adres: [email protected]

Dane kontaktowe serwisu centralnego Zibi:

Zapytania dotyczące serwisu i części do zegarków prosimy kierować pod adres:

[email protected] lub numer tel. 46 862 01 25

 

Informacja o akceptowanych sposobach płatności:

  • Płatność przy odbiorze - za zamówione produkty zapłacisz przy odbiorze paczki od kuriera lub w salonie stacjonarnym. Jest to najszybsza metoda realizacji zamówienia. 
  • Płatność przelewem - po złożeniu zamówienia zostaniesz poproszony o wpłacenie należnej kwoty na konto firmy GRUPA ZIBI S.A. 54 1160 2202 0000 0003 5028 0218. Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
  • Płatność online za pomocą serwisu tpay - jest to metoda szybkich płatności internetowych. Wpłata jest natychmiastowo księgowana, dzięki czemu możemy szybko przystąpić do realizacji zamówienia.
  • E-raty Santander - składając wniosek można wybrać raty 0% lub skorzystać z dopasowanego do siebie terminu i wysokości rat oraz wysokości wpłaty własnej.
     
 
 
 

Informacja o możliwych sposobach dostawy i ich kosztach:

Chcąc zapewnić szybką i niezawodną realizację Twojego zamówienia korzystamy z usług firmy kurierskiej FedEx oraz Inpost. Aby wybrać metodę wysyłki, kliknij odpowiednią opcję przy zamówieniu. W przypadku płatności z góry wysyłki realizowane są dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Koszty transportu:

  • Wysyłka na terenie Polski dla każdego zamówienia jest darmowa.
  • Koszty wysyłki zagranicznej ustalane są indywidualnie na podstawie dokładnego adresu doręczenia po wcześniejszym kontakcie mailowym,
  • Skierowanie zegarka do wybranego salonu w celu odbioru osobistego jest darmowe.

 

 

Informacja o prawie do odstąpienia od umowy w przypadku zamówienia internetowego:

Zgodnie z prawem, w ciągu 14 dni masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy. W przypadku zakupów na naszej stronie internetowej termin ten wydłużamy do 30 dni! Pamiętaj jednak, że prawo do odstąpienia od umowy dotyczy tylko i wyłącznie zakupów dokonanych na stronie internetowej TimeTrend.pl

Więcej przydatnych informacji można znaleźć w Regulaminie Sklepu Internetowego

 


 Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia?

Tak, w naszym sklepie internetowym istnieje możliwość odbioru osobistego. Przy wypełnianiu zamówienia należy zaznaczyć opcję "Odbiór osobisty", a następnie wybrać z listy jeden z salonów Time Trend lub Euro Time.

2. Jak można negocjować cenę na Państwa stronie?

Obok produktów z regularnej oferty widoczny jest przycisk "Negocjuj cenę". Po zalogowaniu się można z niego skorzystać i za pomocą przygotowanego formularza przedstawić nam niższą cenę występującą w sklepie konkurencji. Na jej podstawie pracownik będzie w stanie przedstawić naszą propozycję ceny, która mamy nadzieję będzie satysfakcjonująca dla obu stron.
 

3. Czy wysyłka zamówionego towaru jest płatna?

Niezależnie od formy płatności oraz wartości zamówienia, przesyłkę wysyłamy za darmo! Dostawa jest realizowana przez firmę kurierską FedEx lub Paczkomat Inpost. Niezależnie od wysokości zamówienia istnieje też możliwość odbioru osobistego w jednym z naszych salonów.

4. Czy w sklepie internetowym Time Trend mogę kupić wybrany produkt na raty?

W sklepie internetowym Time Trend można skorzystać z płatności za pośrednictwem systemu ratalnego Santander dla każdego zamówienia powyżej 300 zł.

Aby skorzystać z systemu kredytowego, wystarczy wybrać odpowiednią opcję płatności podczas składania zamówienia. Po wybraniu płatności przez system ratalny Santander i zakończeniu składania zamówienia zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę banku. Wypełnij wniosek kredytowy i czekaj na kontakt ze strony banku. Prawda, że to proste?

5. Ile czasu zajmuje realizacja zamówienia?

Standardowo realizacja zamówienia zajmuje 1-3 dni robocze. Przesyłki wysyłane są w każdy dzień roboczy z samego rana. Jeśli jako sposób realizacji został wybrany odbiór osobisty sprawdzimy najpierw czy salonie nie posiada już tego modelu - w takiej sytuacji zegarek będzie można odebrać tego samego dnia.

6. Złożyłem zamówienie z odbiorem osobistym - czy mogę od razu udać się do salonu?

W tym wypadku prosimy o cierpliwość, ponieważ zegarek znajdujący się na miejscu może być przez kogoś zarezerwowany. Sprawdzimy jak najszybciej czy zamówienie można odebrać tego samego dnia i poinformujemy Cię mailowo.

7. Ile zegarków mogę zamówić z opcją odbioru osobistego?

Nie ma tutaj limitu, jednakże jeśli wciąż nie jesteś pewna/pewien, który model wybrać prosimy o ograniczenie się do maksymalnie 3 sztuk - pozwoli to na szybką realizację zamówienia, a dodatkowo salon uniknie problemów z zatowarowaniem.

8. Co oznacza napis ograniczona ilość?

Napis ten pojawia się w momencie kiedy zostały nam ostatnie sztuki danego modelu. W takim wypadku prosimy o kontakt przed zakupem, ponieważ chcemy mieć pewność, że zegarki nie zostały przez nikogo zarezerwowane i faktycznie są dostępne.

9. Co oznacza plakietka "Outlet" - czy są to zegarki używane, bądź uszkodzone?

W żadnym wypadku nie, wszystkie zegarki w naszej ofercie są zegarkami nowymi. W ten sposób oznaczane są kolekcje wyprzedawane, na które oferujemy specjalne, niższe ceny. Przed realizacją każdego zamówienia zegarki są dodatkowo oglądane i w wypadku zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości od razu informujemy Kupującego.

10. Dlaczego nie mogę odebrać zegarka z plakietką "Outlet" w dowolnym salonie Time Trend?

Towar oznaczony w ten sposób można zamówić wyłącznie z wysyłką kurierem lub odbiorem osobistym w jednym z naszych outletowych salonów:

  • Gdańsk - Designer Outlet
  • Kraków - CH Zakopianka
  • Łódź - CH Sukcesja
  • Poznań - CH M1
  • Szczecin - CH Turzyn
  • Warszawa - Factory Annopol
  • Warszawa - Factory Ursus

Przypominamy, że w przypadku wysyłki zwrot jest darmowy, a w razie potrzeby zegarek można oddać w najbliższym salonie Time Trend.

11. Jak mogę oddać zegarek?

W przypadku zakupu realizowanego przez wysyłkę kurierem zegarek można zwrócić w ten sam sposób korzystając ze zwrotnego listu przewozowego, który powinien znajdować się w paczce - na jego podstawie można skontaktować się z przewoźnikiem i bezpłatnie zamówić odbiór paczki. Drugą opcją jest osobiste oddanie zegarka w dowolnym salonie Time Trend - jest to opcja dostępna dla wszystkich klientów naszej strony internetowej.
 

12. Czy mogę samodzielnie sprawdzić dostępność wybranego zegarka?

Tak! Wystarczy tylko w otwartej karcie z zegarkiem znaleźć zakładkę "Dostępny w salonach". Znajduje się tam lista miast, a dalej salonów w których znajduje się ten model. Podany jest również numer telefonu, więc bez problemu można potwierdzić dostępność i zarezerwować zegarek w razie potrzeby.
 

13. Czy w ofercie znajdę paski i bransolety?

Niestety pasków i bransolet nie ma w ofercie sklepu internetowego, jednakże można je zamówić za pośrednictwem naszych salonów stacjonarnych, bądź kontaktując się bezpośrednio z Serwisem Centralnym Zibi (mailowo: [email protected] lub telefonicznie 46 862 01 25).
 

Nie ma tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie? Przejdź do działu Kontakt i skorzystaj z formularza.