Status zamówienia

Jeżeli złożyłeś zamówienie w naszym sklepie i otrzymałeś wiadomość z potwierdzeniem to z pewnością znajdziesz w niej informację o numerze zamówienia. Pozwoli on sprawdzić aktualny status zamówienia (zarówno w historii zamówień jak i podczas kontaktu telefonicznego).

Aby przejrzeć listę ostatnich zamówień, należy zalogować się (klikając w zakładkę swoje imieniem lub zakładce MOJE KONDO na dole strony). Po wejściu w historię zamówień bez trudu odnaleźć można wszystkie informacje o stanie realizacji zamówienia.

Status zamówienia możesz także sprawdzić TUTAJ . Wystarczy podać numer zamówienia oraz adres email użyty przy jego składaniu.

Statusy i ich znaczenie:

- Przygotowanie w toku
Zamówienie zostało zapisane w systemie i oczekuje na realizację
- Do uzupełnienia
Status, którym opatrzone są zamówienia w których wystąpił problem z realizacją. Szczegóły odnośnie wynikłych problemów i proponowanych przez sklep rozwiązań znajdują się w odrębnym mailu wysyłanym do klienta, oraz w informacji od obsługi do której można uzyskać dostęp po zalogowaniu się na stronie i rozwinięciu menu szczegóły w historii zamówień.

- Zapłacone
Status wyłącznie dla zamówień z opcją przedpłaty - potwierdza wpłynięcie należnej kwoty na konto sklepu. Status ten oznacza również, że zamówienie zostało przekazane do przygotowania do wysyłki.
- Gotowe do odbioru
W przypadku odbioru osobistego oznacza, że zamówienie jest gotowe do odbioru.
 
- Dostarczone
Status oznacza, że paczka została już doręczona. W przypadku odbioru osobistego oznacza, że zamówienie zostało odebrane.

- Zrealizowane
Oznacza, że przesyłka z zamówieniem została wysłana. Przy zamówieniu widnieje również numer paczki / listu przewozowego.

- Anulowane
Status oznacza, że zamówienie nie zostało potwierdzone w przewidzianym terminie. Pojawia się też wtedy, gdy klient telefonicznie lub mailowo zdecydował się poinformować obsługę sklepu o anulowaniu zamówienia.

Sprawdzając status zamówienia, możesz też przeczytać ewentualne informacje od obsługi sklepu, dotyczące bezpośrednio danego zamówienia (wysyłane również na adres mailowy).

Opcja sprawdzania statusu zamówienia dostępna jest jedynie dla osób, które złożyły zamówienie po uprzednim zalogowaniu się. Dla zamówień telefonicznych i mail'owych, nie jest przydzielany numer dający się sprawdzić online. Dlatego też, sprawdzenie statusu realizacji zamówienia na stronie jest w tych przypadkach niemożliwe.

Projekt i wykonanie SYLOGIC.PL