Casio Baby-G BGA-240L -7ADR

Kod : BGA-240L -7ADR

Casio Baby-G BGA-240L -7ADR

519,00 zł
467,10 zł Zniżka 10%
Brutto

Musisz być zalogowany aby móc negocjować cenę produktu

Płeć
damski
Styl
sportowy
Odczyt
analogowo-cyfrowy
Koperta
tworzywo sztuczne
Pasek
tworzywo sztuczne
Mechanizm
kwarcowy
Szkło
mineralne
Wodoszczelność
100M
Okres gwarancji
3 lata
Alarm
alarm dzienny
Stoper
1/100sek. - 100 h
Timer
1/1 min. - 24h z autopowtarzaniem
Podświetlenie
LED
Datownik
Tak

Casio Baby-G BGA-240L -7ADR to wytrzymały sportowy zegarek dla kobiet, który wyróżnia się pod wieloma względami. Zegarek łączy w sobie prawdziwie sportowy charakter z modną stylistyką. Ten model jest odporny na wstrząsy i uderzenia dzięki specjalnej technologii, która została opracowana przez tego japońskiego producenta. Dodatkowo wyposażono ten model kilka dogodnych funkcji. Zegarek został wykonany z wysokiej jakości tworzywa. Biało zielona kolorystyka przyciąga uwagę. Model ten posiada analogowo-cyfrowy odczyt z podświetleniem tarczy diodą LED, która umożliwia odczytanie godziny w ciemności. Funkcje tego zegarka skoncentrowane są na uprawianiu sportu - 100 godzinny stoper posiada możliwość zapisu czasów 60 okrążeń i międzyczasów. Natomiast 24 godzinny timer posiada funkcję autopowtarzania. Funkcja dual time na tarczy zegarka pozwala na wyświetlanie czasu w drugiej strefie czasowej. Oprócz tego zegarek posiada 3 mulialarmy z funkcją drzemki, wyciszenie dźwięków i kalendarz automatyczny, który pamięta krótsze miesiące i lata przestępne. Ponadto model ten wyposażono we wzmocnione i trwałe szkło mineralne.  Klasa wodoszczelnosci WR 100m pozwala na swobodne pływanie.

Casio Baby-G BGA-240L -7ADR Kod: BGA-240L -7ADR

*- pola wymagane

1. Firma ZIBI udziela 3 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaruz umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów.
Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania.
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent.
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;
b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;
c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;
d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;
e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.
9. Gwarancja traci ważność z powodu:
a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;
b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;
c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

Akceptowalne formy płatności
  • płatność on-line,
  • płatność przelewem,
  • wysyłka za pobraniem.
Koszty wysyłki

Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!
Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.
Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).