ATLANTIC Worldmaster Chrono Automatic 55861.42.62

Kod : ATLANTIC 55861.42.62

ATLANTIC Worldmaster Chrono Automatic 55861.42.62

8 495,00 zł
7 645,50 zł Zniżka 10%
Brutto

Musisz być zalogowany aby móc negocjować cenę produktu

Płeć
męski
Styl
klasyczny
Odczyt
analogowy
Koperta
stal
Pasek
skórzany
Mechanizm
automatyczny
Szkło
szafirowe
Wodoszczelność
100M
Okres gwarancji
2 lata
Stoper
Tak
Datownik
Tak

Wyjątkowy zegarek męski Atlantic Worldmaster Chronograph 55861.42.22 z słynnym mechanizmem automatycznym ETA VALJOUX 7750 umożliwiającym naciąganie sprężyny również przez koronkę. Zegarek prezentuje wysoką jakość wykonania oraz prestiż. Stalowa koperta o średnicy 44 mm została zawieszona na czarnym pasku z naturalnej skóry. Stal 316L użyta do produkcji tego modelu jest odporna na warunki atmosferyczne, dzięki czemu nie ulega korozji. Natomiast pasek wygodnie układa się na nadgarstku. Motylkowe zapięcie uwalniane przyciskiem dodatkowo wydłuża żywotność paska oraz ułatwia zakładanie zegarka. Zastosowane w tym modelu szkło szafirowe jest odporne na zarysowania. Dzięki temu zegarek zachowa estetyczny wygląd przez cały czas użytkowania. Tarcza w kolorze czarnym jest bardzo stonowana i przejrzysta. Doskonale komponuje się z paskiem.  Elementy fluorescencyjne na indeksach i wskazówkach umożliwią odczytanie godziny w ciemności. Zastosowany mechanizm automatyczny to legenda wśród zegarków z chronografem. Częstotliwość pracy wynosi 28800 vph, a rezerwa chodu sięga 46 godzin. Jego funkcje to stoper oraz datownik wskazujący dzień tygodnia i miesiąca. Klasa wodoszczelności WR100m pozwala na swobodny kontakt z wodą np. podczas pływania.

Wybierz lokalizację:

ATLANTIC Worldmaster Chrono Automatic 55861.42.62 Kod: ATLANTIC 55861.42.62

*- pola wymagane

1. Firma ZIBI udziela 2 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaruz umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów.
Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania.
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent.
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;
b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;
c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;
d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;
e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.
9. Gwarancja traci ważność z powodu:
a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;
b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;
c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

Akceptowalne formy płatności
  • płatność on-line,
  • płatność przelewem,
  • wysyłka za pobraniem.
Koszty wysyłki

Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!
Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.
Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).