CASIO G-Shock 35th Anniversary Limited DW-6935C -4ER

Kod : DW-6935C -4ER

CASIO G-Shock 35th Anniversary Limited DW-6935C -4ER

699,00 zł
629,10 zł Zniżka 10%
Brutto

Musisz być zalogowany aby móc negocjować cenę produktu

Płeć
męski
Styl
sportowy
Odczyt
cyfrowy
Koperta
tworzywo sztuczne
Pasek
tworzywo sztuczne
Mechanizm
kwarcowy
Szkło
mineralne
Wodoszczelność
200M
Okres gwarancji
3 lata
Alarm
Tak
Stoper
1/100 sek. - 24h
Timer
1/1 sek. - 24h (z autopowtarzaniem)
Podświetlenie
Tak
Datownik
Tak

CASIO G-Shock DW-6935C -4ER to bardzo modny sportowy zegarek, tym razem zaprezentowana w limitowanej odsłonie celebrującej 35-lecie serii G-Shock. Główną zaletą tego modelu jest system wstrząsoodporny opracowany przez markę Casio. Wraz z wodoszczelnością klasy 200M ten model ten jest prawdziwym twardzielem, który łatwo się nie poddaje czynnikom zewnętrznym. Koperta oraz pasek tego modelu zostały wykonany z wysokiej jakości tworzywa w wyjątkowym dla tej serii limitowanej czerwieni. Cyfrowy wyświetlacz typu negatyw otrzymał podświetlenie typu Illuminator (jednostajne podświetlenie), które umożliwia odczytanie godziny w ciemności. 24h stoper oraz 24h timer to funkcje przydatne do odmierzenia czasu np. podczas aktywności fizycznych. Multialarm może posłużyc jako alarm dzienny,cykliczny lub może być uruchomiony na konkretną datę. Kalendarz automatyczny pamięta krótsze miesiące oraz lata przestępne co powoduje, że nie trzeba się martwić o zmianę daty. Dzięki wodoszczelności 200M można swobodnie pływać lub nurkować z akwalungiem. Koperta tego modelu mierzy 50 mm szerokości i 16 mm grubości.

Wybierz lokalizację:

CASIO G-Shock 35th Anniversary Limited DW-6935C -4ER Kod: DW-6935C -4ER

*- pola wymagane

1. Firma ZIBI udziela 3 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaruz umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów.
Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania.
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent.
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;
b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;
c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;
d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;
e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.
9. Gwarancja traci ważność z powodu:
a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;
b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;
c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

Akceptowalne formy płatności
  • płatność on-line,
  • płatność przelewem,
  • wysyłka za pobraniem.
Koszty wysyłki

Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!
Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.
Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).