CASIO G-Shock Specials GMW-B5000D -1ER

Kod : GMW-B5000D -1ER

CASIO G-Shock Specials GMW-B5000D -1ER

Dostępność: Ograniczona ilość. W sprawie dostępności skontaktuj się z nami.

2 500,00 zł
Brutto

Musisz być zalogowany aby móc negocjować cenę produktu

Płeć
męski
Styl
sportowy
Odczyt
cyfrowy
Koperta
stal
Bransoleta
stal
Mechanizm
kwarcowy
Szerokość koperty
43 mm
Grubość koperty
13 mm
Szkło
mineralne
Wodoszczelność
200M
Bluetooth
Tak
Okres gwarancji
3 lata
Alarm
Tak
Stoper
Tak
Timer
Tak
Podświetlenie
Tak
Tough solar
Tak
Waveceptor (DCF)
Tak
Datownik
Tak

Wstrząsoodporny zegarek Casio G-Shock GMW-B5000D -1ER to limitowany model pochodzący z serii Specials. Posiada kopertę o szerokości 43 mm oraz bransoletę, które zostały wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej co sprawia, że jest niezwykle wytrzymały. Zegarek posiada synchronizację czasu falami radiowymi Wave Ceptor oraz zasilanie energią słoneczną Tough Solar. Dzięki temu zegarek zawsze wskazuje aktualny czas  i nie ma konieczności wymiany baterii. Dodatkowo wyposażony jest w energooszczędną technologię Bluetooth, która oferuje niskoemisyjną wymianę danych przez naciśnięcie guzika. Za pomocą Bluetooth możliwe jest bezprzewodowe połączenie zegarka ze smartfonem, co umożliwia dostęp do licznych, użytecznych funkcji. Dosyć ciekawą i przydatną funkcją jest zgubiony telefon. Jasny wyświetlacz posiada podświetlenie typu led, które umożliwia odczytanie godziny w ciemności. Czas światowy wraz z kalendarzem automatycznym to funkcje, które docenią globtroterzy. 24 godzinny stoper oraz timer sprawdzą się podczas mierzenia aktywności a 5 alarmów dziennych w tym jeden z funkcją drzemki z powodzeniem mogą służyć jako budzik lub przypomnienie. Wodoszczelność 200M pozwala na swobodny kontakt z wodą np. pływanie bądź nurkowanie.

Wybierz lokalizację:

CASIO G-Shock Specials GMW-B5000D -1ER Kod: GMW-B5000D -1ER

*- pola wymagane

1. Firma ZIBI udziela 3 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaruz umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów.
Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania.
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent.
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;
b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;
c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;
d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;
e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.
9. Gwarancja traci ważność z powodu:
a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;
b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;
c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

Akceptowalne formy płatności
  • płatność on-line,
  • płatność przelewem,
  • wysyłka za pobraniem.
Koszty wysyłki

Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!
Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.
Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).