Scuderia Ferrari Pilota 0830435

Kod : SF 0830435 PILOTA

Scuderia Ferrari Pilota 0830435

1 249,00 zł
Brutto

Musisz być zalogowany aby móc negocjować cenę produktu

Płeć
męski
Styl
sportowy
Odczyt
analogowy
Koperta
stal
Pasek
skórzany
Mechanizm
kwarcowy
Szkło
mineralne
Wodoszczelność
50M
Okres gwarancji
2 lata
Stoper
Tak
Datownik
Tak

Sportowy zegarek męski Scuderia Ferrari Pilota 0830435, którego nazwa pochodzi od nazwy kursów nauki jazdy sportowymi samochodami prowadzoną przez producenta - Ferrari Pilota. Zegarek charakteryzuje się stalową kopertą o średnicy 45 z czarnym pierścieniem dookoła cyferblatu, który powoduje optyczne powiększenie. Koperta została zestawiona z brązowym paskiem wykonanym z naturalnej skóry. Cyferblat prezentuje układ klasycznego chronografu - znajdują się tutaj wskazania 30 minutowego stopera oraz wskazanie czasu w trybie 24h i okno datownika. Zastosowany tutaj dokładny mechanizm kwarcowy posiada wyżej wymienione funkcje. Stoper odmierza czas do 30 minut z dokładnością do 1 sekundy natomiast datownik informuje o dniu miesiąca. Wodoszczelność klasy 50 m pozwala na niewielki kontakt z wodą, np. pod prysznicem. Zegarki Scuderia Ferrari to oficjalny licencjonowany produkt Ferrari, który nawiązuje do oferty egzotycznych aut producenta oraz bogatej przeszłości w Formule 1 - królowej sportów motorowych. Ferrari to symbol, którego nie trzeba nikomu przedstawiać - marka egzotycznych aut sportowych założona przez Pana Enzo Ferrari z Maranello we Włoszech.

Wybierz lokalizację:

Scuderia Ferrari Pilota 0830435 Kod: SF 0830435 PILOTA

*- pola wymagane

1. Firma ZIBI udziela 2 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaruz umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów.
Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania.
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent.
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;
b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;
c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;
d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;
e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.
9. Gwarancja traci ważność z powodu:
a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;
b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;
c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

Akceptowalne formy płatności
  • płatność on-line,
  • płatność przelewem,
  • wysyłka za pobraniem.
Koszty wysyłki

Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!
Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.
Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).