- Strona główna
- Aktualności i wydarzenia
- Aktualności
- Plant The Future, czyli proekologiczna inicjatywa marki zegarków Timberland
Plant The Future, czyli proekologiczna inicjatywa marki zegarków Timberland
Plant The Future, czyli proekologiczna inicjatywa marki zegarków Timberland.
Timberland, a działania na rzecz środowiska
Timberland doskonale wie jak zmieniać świat na lepszy. I nie chodzi tylko o świat mody. Nie da się ukryć, że markę łączy silna relacja z naturą, a jej działania od zawsze utrzymane są w duchu ekologii. To brand, który inspiruje swoich klientów do angażowania się w życie w zgodzie z naturą. Wszystko po to, by czynić świat lepszym miejscem. To właśnie skłoniło Timberland do zorganizowania akcji „Nature Needs Heroes”, która stała się niezwykle ważną częścią strategii działania marki. A co więcej, może bardzo dużo zmienić na naszej planecie.
Timberland doskonale wie jak zmieniać świat na lepszy. I nie chodzi tylko o świat mody. Nie da się ukryć, że markę łączy silna relacja z naturą, a jej działania od zawsze utrzymane są w duchu ekologii. To brand, który inspiruje swoich klientów do angażowania się w życie w zgodzie z naturą. Wszystko po to, by czynić świat lepszym miejscem. To właśnie skłoniło Timberland do zorganizowania akcji „Nature Needs Heroes”, która stała się niezwykle ważną częścią strategii działania marki. A co więcej, może bardzo dużo zmienić na naszej planecie.


Timberland “Bardziej zielona przyszłość to lepsza przyszłość”
Timberland oferuje dużo więcej niż najwyższą jakość produktów. Marka to także niebanalny design oraz pełna odpowiedzialność ekologiczna i społeczna. Akcje proekologiczne są na stałe wpisane w jej DNA. Timberland od początku istnienia starał się ograniczać swój negatywny wpływ na środowisko naturalne, poprzez m.in. zainicjowanie wspomnianego już programu „Nature Needs Heroes”, którego założeniem jest edukowanie klientów z zakresu świadomej konsumpcji oraz dbania o środowisko. To jednak nie wszystko. Marka również sama podejmuje działania w tym zakresie, decydując się np. na wykorzystywanie przy produkcji materiałów uzyskanych z recyklingu. Natomiast teraz idzie krok dalej. Celem marki jest pozostawienie świata wręcz lepszym od tego, jaki jest teraz. Jej sposobem na osiągniecie tego celu jest próba ograniczenia ilości dwutlenku węgla w powietrzu. Z badań Szwajcarskiego Uniwersytetu ETH w Zurychu wynika, że zasadzenie kilkudziesięciu milionów drzew pomogłoby w pozbyciu się nawet 2/3 wszystkich zanieczyszczeń, które spowodowała działalność ludzka. Od 2011 roku marka posadziła już 18 milionów drzew. I wygląda na to, że nie zamierza zwalniać tempa.


Nowości Timberland
Plant The Future, czyli proekologiczna inicjatywa marki zegarków Timberland
Plant The Future to jedna z kampanii, która powstała w ramach inicjatywy Nature Needs Heroes. Stworzona została we współpracy z organizacją Posadzimy.pl, której działalność polega na sadzeniu drzew w polskich lasach na dużą skalę. Marka zobowiązała się do zasadzenia 1 drzewa za każdy zakupiony zegarek Timberland. Mechanizm akcji jest bardzo prosty - wystarczy, że kupisz dowolny zegarek marki Timberland u wybranego partnera sprzedaży. Przy zakupie zegarka Timberland w salonie sieci Time Trend otrzymasz voucher z kodem, który należy zarejestrować na dedykowanej stronie. Po wypełnieniu formularza otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający posadzenie drzewa...i gotowe. Przy zakupie w sklepie internetowym timetrend.pl rejestracja odbywa się automatycznie.
Timberland NATURE NEEDS HEROES: “Teraz bardziej niż kiedykolwiek Nasza Planeta potrzebuje bohaterów.”
Timberland wierzy w to, że zjednoczone społeczeństwo, to silniejsze społeczeństwo. A tylko wspólnie uda się naprawdę coś zdziałać. Przez ostatnie lata marka skutecznie realizowała swoje założenia, dotyczące zrównoważonej działalności. Teraz również Ty możesz się w tą działalność zaangażować. Zmieniaj świat razem z marką Timberland i dołącz do akcji „Plant The Future”.
Bestsellery Timberland


Dowiedz się więcej na zibi.pl/timberland/plantthefuture
Zrób komuś prezent kupując kartę podarunkową.