Q&Q Smile QS RP01-013

QS RP01-013

Q&Q Smile. Model QS RP01-013 to zegarek wodoszczelny wyprodukowany z myślą o najmłodszych użytkownikach . Kremowo-brązowa kolorystyka czasomierza idealnie komponuje z tarczą, która jest oznaczona kontrastującymi cyframi arabskimi, co sprawia, że jest przejrzysta i czytelna. Zegarek w stylu eko, kwarcowy, zasilany energią słoneczną. Koperta (łącznie ze spodem i koronką) oraz pasek całkowicie wykonano z tworzywa sztucznego co powoduje, że zegarek jest antyalergiczny i wykonany z materiałów recyklingowych. Klasa wodoszczelności 100M sprawia, że czasomierz ten może być naszym nieodłącznym wyposażeniem przy uprawianiu sportów wodnych takich jak np. pływanie czy nurkowanie bez akwalungu. Średnica tego czasomierza to 32 mm, grubość 11 mm.

  • Płeć dziecięcy
  • Styl fashion
  • Odczyt analogowy
  • Pasek tworzywo sztuczne
  • Mechanizm kwarcowy
  • Koperta tworzywo sztuczne
  • Szkło plastikowe
  • Wodoszczelność 100M
  • Okres gwarancji 2 lata
  • Solar Tak

-30%

129,00 zł

90,30 zł

Negocjuj cenę

Proszę zaloguj się by użyć tego modułu.

Dostępny w punktach

CH CUPRUM ARENA

Sikorskiego 20
Lubin

CH Jantar

Szczecińska 58
Słupsk

Zapytaj o produkt

Q&Q Smile QS RP01-013

Q&Q Smile QS RP01-013

Twoje dane kontaktowe :

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Pokaż warunki dostawy i płatności

Akceptowalne formy płatności:

- Płatność on-line,
- płatność przelewem,
- wysyłka za pobraniem.

Koszty wysyłki: Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!

Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.

Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).

Pokaż warunki gwarancji

1. Firma ZIBI udziela 2 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru
z umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów. 
Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania. 
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent. 
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt
np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;
b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;
c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;
d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;
e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.
9. Gwarancja traci ważność z powodu:
a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;
b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;
c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

wyszukiwanie zaawansowane konfigurator

Napisz opinię

Q&Q Smile QS RP01-013

Q&Q Smile QS RP01-013

Projekt i wykonanie SYLOGIC.PL