FESTINA 6862/1

FESTINA 6862/1

Nowość

FESTINA 6862/1 to sportowy zegarek przeznaczony dla aktywnych mężczyzn. Wyposażono go w bardzo dokładny mechanizm kwarcowy ze stoperem i datownikiem wskazującym dzień miesiąca. Kopertę wykonano ze stali nierdzewnej i osadzono w niej bardzo wytrzymałe szkło mineralne. W połączeniu z modną, stalową bransoletą, tworzy spójną całość. Jasna tarcza idealnie komponuje z oznaczeniami godzin, co sprawia, że jest przejrzysta i czytelna. Dodatkowo została oznaczona podziałką tachometryczną. Klasa wodoszczelności 100m oznacza, że czasomierz ten może być używany przy uprawianiu sportów wodnych takich jak np. pływanie oraz nurkowanie bez akwalungu. Średnica koperty wynosi 45 mm.

  • Płeć męski
  • Styl sportowy
  • Odczyt analogowy
  • Pasek bransoleta
  • Mechanizm kwarcowy
  • Koperta stal
  • Szkło mineralne
  • Wodoszczelność 100M
  • Okres gwarancji 2 lata
  • Stoper Tak
  • Datownik Tak
659,00 zł

Ostatnie egzemplarze!

Negocjuj cenę

Proszę zaloguj się by użyć tego modułu.

Zapytaj o produkt

FESTINA 6862/1

FESTINA 6862/1

Twoje dane kontaktowe :

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Pokaż warunki dostawy i płatności

Akceptowalne formy płatności:

- Płatność on-line,
- płatność przelewem,
- wysyłka za pobraniem.

Koszty wysyłki: Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!

Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.

Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).

Pokaż warunki gwarancji

WARUNKI GWARANCJI
Zegarek został wyproduko wany zbardzo precyzyjnych części elektronicznych i mechanicznych. Spełnia on wszelkie wymogi kontroli jakości jakiej został poddany uproducenta.

Gwarancji udziela się na okres 24 / 50 miesięcy od datysprzedaży. W przypadku wad działania i defektów budowy stwierdzonych podczas normalnego użytkowania (w ramach gwarancji), zegarek podlega bezpłatnej naprawie. Reklamujący na koszt własny dostarcza zegarek wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu (punkt przekazuje zegarek do Centrum Serwisowego Janeba Time). Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni od daty dostarczenia do Serwisu. Termin wykonania naprawy: do 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, czas oczekiwania na część zamienną od dostawcy oraz termin  rozpatrzenia reklamacji. Po dokonaniu naprawy reklamujący odbiera zegarek w punkcie nadania.

5-letnią gwarancją objęte jest rozbicie szkiełka.
- przypadkowe uszkodzenie cyferblatu, mechanizmu itp. w momencie rozbicia szkiełka nie jest objęte gwarancją.

Gwarancja traci ważność z
powodu:
- przechowywania i konserwacji zegarka oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika.
- napraw zegarka bądź jego otwierania przez osoby do tego nieuprawnione.
- uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem (np. przekroczenie wodoszczelności zegarka).

Gwarancja nie obejmuje:
- czynności przewidzianych w instrukcji obsługi do wykonania, których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. sprawdzenie działania, pomiar dokładności, konserwacja oraz czyszczenie
- ścierania się zewnętrznej powłoki zegarka i bransolety,
- uszkodzenia kopert, bransolet (w tym teleskopów) lub pasków, zarysowania szkiełka,
- wad powstałych wskutek zdarzeń losowychWymiana baterii, teleskopu lub rozbicie szkła nie jest traktowane jako naprawa zegarka, tym samym w/w czynności nie są wpisywane, jako
naprawy gwarancyjne. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zwiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Reklamującemu przysługuje prawo wymiany zegarka
na nowy, jeżeli:
- w okresie gwarancji Autoryzowany Punkt Serwisowy dokona trzech napraw, po których zegarek przy czwartym zgłoszeniu będzie wykazywał tą samą wadę (trzecia naprawa musi być wykonana w Centrum Serwisowym Janeba Time),
- Centrum Serwisowe Janeba Time stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość elementów brakujących lub uszkodzonych przez klienta oraz koszt ich wymiany.

W przypadku dostarczenia do serwisu zegarka sprawnego technicznie koszty oględzin, testowania i przesyłki ponosi reklamujący.
Wymiana baterii nie jest naprawą zegarka

wyszukiwanie zaawansowane konfigurator

Napisz opinię

FESTINA 6862/1

FESTINA 6862/1

Projekt i wykonanie SYLOGIC.PL