NAUTICA NAPNWP002

NAUTICA NAPNWP002

NAUTICA NAPNWP002 to sportowy zegarek skierowany do mężczyzn aktywnych i fascynujących się sportami nie tylko wodnymi. Koperta o średnicy 47 mm została wykonana z wysokiej jakości stali szlachetnej, która nie ulega korozji. Została zawieszona na wygodnym, silikonowym pasku, który nie powoduje reakcji alergicznych. Na grafitowej tarczy znajduje się praktyczny datownik, wskaźnik czasu 24h oraz stoper. Wodoszczelność na poziomie 100M oznacza, zegarek ten może być naszym nieodłącznym wyposażeniem przy uprawianiu sportów wodnych takich jak pływanie i nurkowanie bez akwalungu.

  • Płeć męski
  • Styl sportowy
  • Odczyt analogowy
  • Pasek tworzywo sztuczne
  • Mechanizm kwarcowy
  • Koperta stal
  • Szkło mineralne
  • Wodoszczelność 100M
  • Okres gwarancji 2 lata
  • Stoper Tak
  • Datownik Tak
619,00 zł

Negocjuj cenę

Proszę zaloguj się by użyć tego modułu.

Dostępny w punktach

CH Targówek

Głębocka 15
Warszawa

CH Janki

Mszczonowska 3
Janki

CH Arkadia

aleja Jana Pawła II 82
Warszawa

Złote Tarasy

Ul. Złota 59
Warszawa

FOCUS PARK BYDGOSZCZ

Jagiellońska 39-47
Bydgoszcz

CH M1 Częstochowa

Kisielewskiego 8/16
Częstochowa

Stary Browar

Półwiejska 42
Poznań

Galeria Słoneczna

Ul. Chrobrego 1
Radom

SUWAŁKI PLAZA

Dwernickiego 15
SUWAŁKI

Zapytaj o produkt

NAUTICA NAPNWP002

NAUTICA NAPNWP002

Twoje dane kontaktowe :

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Pokaż warunki dostawy i płatności

Akceptowalne formy płatności:

- Płatność on-line,
- płatność przelewem,
- wysyłka za pobraniem.

Koszty wysyłki: Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!

Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.

Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).

Pokaż warunki gwarancji

1. Firma ZIBI udziela 2 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru
z umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów.
Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania.
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent.
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt
np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;
b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;
c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;
d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;
e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.
9. Gwarancja traci ważność z powodu:
a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;
b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;
c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

wyszukiwanie zaawansowane konfigurator

Napisz opinię

NAUTICA NAPNWP002

NAUTICA NAPNWP002

Projekt i wykonanie SYLOGIC.PL