FESTINA Classic 6856/4

FESTINA 6856/4

Nowość

Elegancki zegarek męski FESTINA 6856/4 w klasycznym stylu. Czarna tarcza została oznaczona cyframi arabskimi co sprawia, że jest przejrzysta i czytelna. Jego kopertę o średnicy 41 mm wykonano z wysokiej jakości stali szlachetnej i połączono z modną bransoletą wykonaną ze stali nierdzewnej. Mineralne szkło, które chroni tarczę charakteryzuje się wysoką odpornością na pęknięcia dzięki swej elastyczności. Kwarcowy mechanizm z funkcją datownika gwarantuje dokładne działanie. Datownik wskazuje dzień miesiąca. Wodoszczelność klasy 30M oznacza, że jest odporny na zachlapania.

  • Płeć męski
  • Styl klasyczny
  • Odczyt analogowy
  • Pasek bransoleta
  • Mechanizm kwarcowy
  • Koperta stal
  • Szkło mineralne
  • Wodoszczelność 30M
  • Okres gwarancji 2 lata
  • Datownik Tak

-10%

499,00 zł

449,10 zł

Ostatnie egzemplarze!

Negocjuj cenę

Proszę zaloguj się by użyć tego modułu.

Dostępny w punktach

CH Arkadia

aleja Jana Pawła II 82
Warszawa

GALERIA BIAŁA

Miłosza 2
Białystok

Zapytaj o produkt

FESTINA Classic 6856/4

FESTINA Classic 6856/4

Twoje dane kontaktowe :

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Zapytaj o dostępność produktu

FESTINA Classic 6856/4

FESTINA Classic 6856/4

Twoje dane kontaktowe :

* * Pola wymagane

Anuluj albo 

Pokaż warunki dostawy i płatności

Akceptowalne formy płatności:

- Płatność on-line,
- płatność przelewem,
- wysyłka za pobraniem.

Koszty wysyłki: Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!

Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.

Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).

Pokaż warunki gwarancji

WARUNKI GWARANCJI
Zegarek został wyproduko wany zbardzo precyzyjnych części elektronicznych i mechanicznych. Spełnia on wszelkie wymogi kontroli jakości jakiej został poddany uproducenta.

Gwarancji udziela się na okres 24 / 50 miesięcy od datysprzedaży. W przypadku wad działania i defektów budowy stwierdzonych podczas normalnego użytkowania (w ramach gwarancji), zegarek podlega bezpłatnej naprawie. Reklamujący na koszt własny dostarcza zegarek wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu (punkt przekazuje zegarek do Centrum Serwisowego Janeba Time). Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni od daty dostarczenia do Serwisu. Termin wykonania naprawy: do 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, czas oczekiwania na część zamienną od dostawcy oraz termin  rozpatrzenia reklamacji. Po dokonaniu naprawy reklamujący odbiera zegarek w punkcie nadania.

5-letnią gwarancją objęte jest rozbicie szkiełka.
- przypadkowe uszkodzenie cyferblatu, mechanizmu itp. w momencie rozbicia szkiełka nie jest objęte gwarancją.

Gwarancja traci ważność z
powodu:
- przechowywania i konserwacji zegarka oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika.
- napraw zegarka bądź jego otwierania przez osoby do tego nieuprawnione.
- uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem (np. przekroczenie wodoszczelności zegarka).

Gwarancja nie obejmuje:
- czynności przewidzianych w instrukcji obsługi do wykonania, których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. sprawdzenie działania, pomiar dokładności, konserwacja oraz czyszczenie
- ścierania się zewnętrznej powłoki zegarka i bransolety,
- uszkodzenia kopert, bransolet (w tym teleskopów) lub pasków, zarysowania szkiełka,
- wad powstałych wskutek zdarzeń losowychWymiana baterii, teleskopu lub rozbicie szkła nie jest traktowane jako naprawa zegarka, tym samym w/w czynności nie są wpisywane, jako
naprawy gwarancyjne. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zwiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Reklamującemu przysługuje prawo wymiany zegarka
na nowy, jeżeli:
- w okresie gwarancji Autoryzowany Punkt Serwisowy dokona trzech napraw, po których zegarek przy czwartym zgłoszeniu będzie wykazywał tą samą wadę (trzecia naprawa musi być wykonana w Centrum Serwisowym Janeba Time),
- Centrum Serwisowe Janeba Time stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość elementów brakujących lub uszkodzonych przez klienta oraz koszt ich wymiany.

W przypadku dostarczenia do serwisu zegarka sprawnego technicznie koszty oględzin, testowania i przesyłki ponosi reklamujący.
Wymiana baterii nie jest naprawą zegarka

wyszukiwanie zaawansowane konfigurator

Napisz opinię

FESTINA Classic 6856/4

FESTINA Classic 6856/4

Projekt i wykonanie SYLOGIC.PL