FAQ

Spis treści:

  1. 1. Pytania ogólne
  2. 2. Składanie zamówień 
  3. 3. Formy płatności i wysyłki
  4. 4. Odbiory osobiste
  5. 5. Zwroty i wymiany
  6. 6. Gwarancja i reklamacja
  7. 7. Karta Podarunkowa
  8. 8. Personalizacja

Pytania ogólne

W jakich godzinach jest czynny Biuro Obsługi Klienta?

Nasi Doradcy Klienta są dostępni od 9:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 10:00 do 15:00 w soboty.

Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Możesz skontaktować się z nami na kilka sposobów:

      - telefonicznie pod numerami: 797023753 oraz 797023704
      - mailowo na bok@timetrend.pl
      - przez chat na stronie

Jak mogę sprawdzić, czy dany model dostępny jest w sklepie stacjonarnym?

W karcie produktu poniżej opcji ,,dodaj do koszyka” widnieje opcja ,,sprawdź dostępność w salonie”. Właśnie w tym miejscu możesz sprawdzić, czy wybrany model zegarka jest dostępny w Twoim mieście oraz w jakich salonach się znajduje.

Czy zegarki w Time Trend są oryginalne?

Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem wszystkich marek w naszym asortymencie. Ponadto jesteśmy częścią Grupy Zibi, która jest wyłącznym dystrybutorem m.in. takich marek jak Casio, Atlantic, G-Shock i Bulova. 

Wraz z zakupionym towarem otrzymasz instrukcję, gwarancję, pudełko od producenta oraz dowód zakupu.

Czy można negocjować cenę?

Tak. Możesz negocjować cenę tylko i wyłącznie drogą mailową bądź na czacie. Negocjować cenę konkretnego zegarka możesz tylko po uprzednim przedstawieniu tańszej oferty online z polskiej dystrybucji i dostępnej do zakupu od ręki lub przedstawiając poprzednie dowody zakupu w naszej sieci. Zapoznamy się z informacjami i zaakceptujemy Twoja ofertę bądź przedstawimy inną zgodnie z naszymi możliwościami rabatowania. 

Czy w salonach Time Trend jest dostępny cały asortyment strony internetowej? 

Ze względu na szeroką gamę asortymentu nie jesteśmy w stanie zaprezentować całej oferty sieci Time Trend w każdym salonie stacjonarnym. 

Brakuje mi inspiracji na prezent. Jak mogę znaleźć interesujące zegarki?

W sklepie internetowym dostępne są filtry i kategorie, które umożliwiają zawężenie kryteriów poszukiwania. Szukasz inspiracji? Zajrzyj do naszych aktualności znajdujących się na stronie głównej! Możesz skorzystać również z porady naszych Doradców Klienta na infolinii oraz chacie.

Gdy zamówię zegarek w sklepie internetowym z odbiorem osobistym w salonie oraz płatnością za pobraniem to jestem zobowiązany go kupić, gdy nie spodoba mi się na żywo? 

Jeśli zamówisz zegarek online z odbiorem osobistym w salonie i płatnością przy odbiorze, nie jesteś zobowiązany do zakupu, jeśli towar nie spełni Twoich oczekiwań.  W takim przypadku ma żadnych konsekwencji. Natomiast gdy opłacisz zamówienie korzystając z metod płatności internetowej i chciałbyś zrezygnować ze swojego zamówienia, należy poinformować sklep internetowy by zwrócił środki w jak najszybszym czasie. 

Czy istnieje możliwość sprowadzenia zegarka, którego nie ma obecnie w ofercie?

Jeśli zegarek jest marki, którą posiadamy w swoim portfolio, w celu sprowadzenia zegarka spoza oferty należy skontaktować się bezpośrednio z salonem Time Trend bądź Biurem Obsługi Klienta (bok@timetrend.pl). 

Personel sprawdzi, czy jest możliwość sprawdzenia zegarka, cenę oraz czas oczekiwania na wysyłkę produktu. Głównym warunkiem tej opcji jest aktualna dostępność danego modelu u sprzedawcy oraz jego dystrybucja na polski rynek.

Ile mogę zegarków zamówić do salonu w celu obejrzenia? 

Jednorazowo możesz zamówić 3 zegarki w celu obejrzenia przed podjęciem decyzji.

W jaki sposób moje dane przetwarzane i chronione?

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane były u nas bezpieczne. Wszystkie informacje znajdziesz w zakładce “Polityka Prywatności” pod tym linkiem: https://www.timetrend.pl/polityka-prywatnosci-i-plikow-cookies

Składanie zamówień

Czy zakup w sklepie Time Trend wymaga rejestracji?

W naszym sklepie internetowym nie musisz się rejestrować. W sklepie internetowym Time Trend możesz zakupić zegarek w prosty sposób: dodaj zegarek do koszyka, naciśnij ikonę koszyka, po czym naciśnij przycisk ,,przejdź do kasy”. Dalszym krokiem jest wybranie opcji ,,Zamówienie jako gość” i wypełnienie formularzu oraz wybranie sposobu dostawy, oraz płatności.

Czy mogę odebrać zegarek osobiście?

Możesz odebrać zegarek w naszych salonach Time Trend. Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze w naszych salonach. Czas odbioru zamówienia do salonu wynosi 7 dni od otrzymania informacji o tym, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Po upływie tego czasu Twoje zamówienie zostanie anulowane.

Czy mogę złożyć zamówienie za granicę?

Tak, wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej (skontaktuj się z nami w celu wyliczenia kosztu wysyłki na podstawie dokładnego adresu dostawy).

Czy mogę odebrać zegarek w innym sklepie niż wybrałem w zamówieniu, jeżeli jest tam dostępny od ręki?

Odbiór zamówienia w innym salonie jest możliwy, lecz najpierw musisz poinformować o tej decyzji Biuro Obsługi Klienta, tak aby nasi pracownicy mogli przekazać zamówienie do odpowiedniego salonu.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to od 24 h do około 3 dni roboczych. W okresie wzmożonej sprzedaży np. grudzień czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu do 4-5 dni roboczych.

Czy mogę anulować zamówienie?

W sklepie internetowym Time Trend jest możliwość anulowania Twojego zamówienia.
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami mailowo (bok@timetrend.pl) lub telefonicznie - +48 797 023 753

Formy płatności i wysyłki

Jaki jest koszt wysyłki?

Do każdego zamówienia dostawa  terenie Polski jest za darmo. W przypadku wysyłek międzynarodowych koszt wysyłki waha się między 69 zł a 109 zł w zależności od lokalizacji. 

Z jakich form dostawy mogę skorzystać?

Dostawy zamówień realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich DPD i InPost. Możesz również odebrać swoje zamówienie osobiście w Salonach Time Trend. 

W jaki sposób mogę monitorować losy mojej przesyłki?

W przypadku wysyłki DPD lub InPost link do śledzenia przesyłki wyślemy mailowo, w momencie, gdy zostanie ona nadana. Przy odbiorach osobistych, o dotarciu zegarka poinformuje Cię pracownik salonu stacjonarnego. 

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupiony towar?

Płatności za zamówienie mogą Państwo dokonać w bezpieczny i wygodny sposób.
Oferujemy wiele sposobów zrealizowania transakcji:
      - Szybki przelew online - tPay
      - BLIK
      - PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni
      - Płatność przelewem
      - Za pobraniem - płatność gotówką przy odbiorze
      - Zakupy na raty - Santander Consumer Bank

Przy odbiorze osobistym klient może dokonać również płatności w salonie kartą kredytową, gotówką lub kartami podarunkowymi i premiowymi (Sodexo) oraz złożyć wniosek o raty Santander. 

Wszystkie transakcje zabezpieczone są certyfikatem SSL, który gwarantuje zachowanie poufności danych oraz bezpieczeństwo szyfrowania danych przesyłanych pomiędzy użytkownikiem a serwerem.

Czy mogę kupić zegarek na raty?

Istnieje możliwość zapłaty z wykorzystaniem systemu eRaty, tj. za pośrednictwem serwisu współpracującej instytucji finansowej udzielającej kredytu konsumenckiego (Santander Consumer Bank). Cała procedura przeprowadzona jest online, a w przypadku większej ilości pytań, pracownik banku kontaktuje się telefonicznie. Tożsamość również można potwierdzić online za pomocą przelewu bankowego za 1zł bądź fizycznie, wybierając kuriera. Przy wyborze kuriera, czas akceptacji wniosku wydłuża się do kilku dni.
By skorzystać z tej opcji podczas składania zamówienia, wystarczy wybrać 
w metodach płatności “Santander eRaty”. By obliczyć wysokość rat na karcie produktu wybierz “oblicz eRaty”.

Czy jest możliwość zmiany metody płatności po złożeniu zamówienia?

Niestety w przypadku zamówienia metodą Tpay, PayPo oraz Raty musisz ponownie złożyć swoje zamówienie. 

Mój zakup zostanie nadany z Salonu czy z magazynu?

Jeśli twój zakup będzie dostępny w magazynie i zostanie wysłany z magazynu. Jednak w przypadku, w którym wybrany przez Ciebie produkt będzie niedostępny w magazynie, wtedy wyślemy go z Salonu. Produkty z Salonów są produktami pełnowartościowymi, zaś przed wysyłką ich stan jest dokładnie weryfikowany abyś miał pewność co do idealnego stanu zegarka.

Odbiory osobiste

Czy mogę odebrać zegarek w Salonie stacjonarnym?

Możesz złożyć zamówienie z opcją odbioru osobistego w wybranym salonie Time Trend, ale tylko na jeden zegarek jednocześnie. Jeżeli chciałbyś obejrzeć więcej niż jedną sztukę, złóż osobno zamówienia na każdy model. Pamiętaj jednak, że jednorazowo nie możesz złożyć więcej niż trzech zamówień.

Istnieje również możliwość opłacenia zakupu za pobraniem w naszych sklepach.

Czas odbioru zamówienia do salonu wynosi 7 dni od otrzymania informacji o tym, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane.

Dlaczego nie mogę wybrać Salonu do odbioru osobistego? Nie wyświetla mi się lista Salonów.

Prawdopodobnie posiadasz więcej niż jeden produkt w koszyku. W takim wypadku każdy zegarek musisz zakupić osobno. Jednorazowo możesz wykonać 3 zamówienia.

Czy muszę odebrać zamówienie osobiście, czy może to zrobić ktoś inny w moim imieniu?

Jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze, nie ma przeciwwskazań do odbioru przez wyznaczoną osobę przez kupującego. Jeśli zegarek jest już opłacony – powinieneś odebrać zegarek osobiście (Doradca Klienta powinien potwierdzić tożsamość) lub wcześniej poinformować obsługę sklepu internetowego kto konkretnie odbierze zegarek (Doradca Klienta powinien potwierdzić tożsamość osoby potwierdzonej z upoważnieniem).

Czy jeżeli zamówię zegarek na stronie z wynegocjowanym rabatem i odbiorem w salonie, a na miejscu spodoba mi się jednak inny model, to mogę zakupić go z zachowaniem wynegocjowanego rabatu (np. 15%), nawet jeśli cena wyjściowa tych modeli jest inna?

Negocjacja jest rzeczą indywidualną na dany produkt oraz zależy ona od wielu czynników. W takim przypadku negocjacje powinny być składane ponownie na inny interesujący Cię produkt.

Zwroty i wymiany

Ile dni jest na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym?

Zwrotu zakupionego towaru można dokonać w ciągu 100 dni od daty odebrania towaru.

W jaki sposób mogę zwrócić towar za darmo?

Zwrotu można dokonać przez stronę szybkiezwroty.pl bądź w dowolnym Salonie Time Trend. 

Czy mogę zwrócić zamówienie w inny sposób?

Tak, możesz zwrócić towar we własnym zakresie przesyłając go na swój koszt na adres:

Magazyn Zwrotów Time Trend (ZIBI)

ul. Chodakowska 10

96-503 Sochaczew

Co potrzebuję, żeby zwrócić towar?

Potrzebujesz kompletnego pudełka z zegarkiem, gwarancji, paragonu oraz odstąpienia od umowy.

Gry kupię zegarek w sklepie internetowym timetrend.pl to może go wymeinić w Salonie stacjonarnym? 

Zakupiony produkt możesz wymienić w dowolnym Salonie Time Trend, nawet jeśli dokonałeś zakupu internetowego.

Czy mogę zwrócić wygrawerowany zegarek?

Niestety nie możesz zwrócić wygrawerowanego zegarka.

Kiedy otrzymam wpłaconą należność?

Wypłacimy Ci należność nie później niż 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia od odstąpienia umowy. Zwrot zostanie wykonany takim samym sposobem płatności, jaki został użyty podczas dokonywania zakupu. 

Jeśli zwrócę produkty zamówione z wykorzystaniem karty podarunkowej, to otrzymam zwrot pieniędzy?

W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży zwrot ceny dokonywany jest na Kartę podarunkową w takiej części, w jakiej cena przy zakupie została uiszczona z wykorzystaniem Karty podarunkowej. Ewentualna pozostała część ceny zwracana jest w gotówce bądź na kartę płatniczą, w zależności od tego, w jaki sposób dokonywana była płatność za towar. 

Co nie przysługuje zwrotowi?

Nie możesz zwrócić towaru, który:
      - został dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, 
      - posiada personalizacje wykonywane według Twojej specyfikacji.

Gwarancja i reklamacje

Czy zegarki w sklepach Time Trend mają gwarancję?

Tak, jeżeli chcesz otrzymać szczegółowe informacje lub treść gwarancji udzielanych na poszczególne produkty skontaktuj się z Doradcami Klienta w Salonach Time Trend, lub dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta.

Czy grawerowanie lub skrócenie bransolety wpływa na gwarancję? 

Grawerowanie nie ma wpływu na werdykt gwarancji, o ile nie został przy tym zdjęty dekielek.

Czego nie obejmuje gwarancja na zegarek?

Gwarancja w Time Trend nie obejmuje:

      - szkód spowodowanych niepoprawnym użytkowaniem (dotyczy również wodoszczelności), zaniedbaniem produktu, brakiem właściwej konserwacji lub innych szkód niezwiązanych bezpośrednio z błędem produkcji, lub wadą materiału przez wadliwe użytkowanie, zaniedbania, brak właściwej  konserwacji lub innych szkód, niezwiązanych bezpośrednio z błędem produkcji lub wadą materiału

      - szkód spowodowanych przez nieautoryzowany serwis

      - uszkodzenia koronki i/lub szkła

      - zużycia eksploatacyjnego

      - zużycia baterii

      - uszkodzenia bransolety lub koperty

      - zegarków z usuniętym lub zniekształconym numerem seryjnym.

Przy zwrocie zegarka do naprawy przed wysłaniem skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Czy gwarancja będzie podbita od razu, czy muszę się gdzieś z nią zgłosić?

Przy zakupie w zestawie z zegarkiem otrzymasz podbitą kartę gwarancyjną.

Gdzie mam oddać zegarek na gwarancję, jeśli wybiorę opcję z dostawą do domu? 

Zegarek możesz reklamować odsyłając go bezpośrednio do autoryzowanego przez markę punktu serwisowego zegarka lub w najbliższym salonie Time Trend po okazaniu dowodu zakupu. 

Jak dokonać reklamacji?

Reklamację możesz złożyć na adres e-mail: bok@timetrend.pl, telefonicznie pod numer telefonu: 797 023 753 lub w dowolnym salonie stacjonarnym. Możesz również złożyć reklamację pisemnie na adres:

Grupa Zibi S. A. 

ul. Wirażowa 119

02-145 Warszawa. 

W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające zidentyfikować Twoje zamówienie) oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji. 

Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

Czy Time Trend serwisuje/naprawia zegarki?

Nasze salony nie serwisują zegarków, ale posiadamy sieć autoryzowanych serwisów oraz zegarmistrzów grupy ZIBI, ich lokalizacje sprawdzisz tutaj: https://www.timetrend.pl/serwis-i-reklamacje/

Jak mogę sprawdzić status swojej reklamacji?

W celu sprawdzenia statusu swojej reklamacji skontaktuj się z miejscem, w którym reklamacja została złożona (Biuro Obsługi Klienta bądź Salon Time Trend). Status możesz również sprawdzić kontaktując się bezpośrednio z serwisem ZIBI (telefon kontaktowy: +48 46 86 20 125, e-mail: serwis@zibi.pl).

Karta Podarunkowa

Jak zamówić kartę podarunkową?

Kartę podarunkową można nabyć w dowolnym Salonie Time Trend, doładowując ją dowolną kwotą wskazaną przez Nabywcę.

Jak wykorzystać kartę podarunkową?

Z Karty podarunkowej możesz skorzystać dokonując transakcji w dowolnym Salonie Time Trend.

Jak długo ważna jest karta podarunkowa?

Karta podarunkowa jest ważna 24 miesiące od momentu doładowania.

Czy mogę przedłużyć ważność karty podarunkowej?

Okresu ważności Karty podarunkowej nie można zmieniać. Kwota do wykorzystania, która nie zostanie wykorzystana w okresie ważności przepada.

Czy mogę zwrócić otrzymaną kartę podarunkową?

Karta podarunkowa nie podlega zwrotom. 

Personalizacja

Czy jest możliwość zakupu części zamiennych (szkiełka, bransolety, paski, dekla itp.) do zegarków?

Części do zegarków dystrybuowanych przez Grupę ZIBI S.A. są dostępne do zamówienia drogą mailową (poprzez adres czesci@zibi.pl, nr. tel. 46 862 01 27). W przypadku komponentów sprowadzanych przez innych dystrybutorów zamówienie jest dostępne poprzez serwis danego dystrybutora lub też w salonie Time Trend, o ile dana część znajduje się w obecnej ofercie.

Czy jest możliwość wykonania graweru na zegarku kupując zegarek w sklepie internetowym Time Trend?

Oczywiście. Taka opcja widnieje na karcie każdego produktu.

Czy jest możliwość skrócenia bransolety w zegarku?

Skrócenia bransolety można dokonać bezpłatnie w sieci naszych autoryzowanych punktów serwisowych oraz salonach po okazaniu karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu sieci Time Trend. W przypadku zegarka zakupionego w salonie Time Trend jest to darmowa usługa wykonywana w dowolnym salonie tej marki.